Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský ve spolupráci se Svazem vinařů České republiky a Ekovínem pořádají “ Školení“ za účelem rozšíření znalostí o systému integrované produkce révy vinné v rozsahu alespoň 8 hodin, podle § 13 odst. 5 písm. i) nařízení vlády č. 75/2015 Sb., o podmínkách provádění agroenvironmentálně – klimatických opatření a o změně nařízení vlády č. 79/2007 Sb., o podmínkách provádění agroenvironmentálních opatření, ve znění pozdějších předpisů, dále jen „nařízení vlády č. 75/2015 Sb.“
Náplň školení:
- Integrovaná ochrana rostlin (IOR).
- Podmínky hospodaření v režimu integrované produkce (IP).
- Aktuální novinky a změny (povolené přípravky, proces zaregistrování, pomocné látky atd.).
- Aktuální dobrá praxe (odrůdy, pěstitelské tvary).
- Podmínky dotačních managementů a doporučení z hlediska dobré praxe jejich naplnění.
Termíny:
- 17. 8. 2015 – Velké Bílovice – Kulturní dům, náměstí Osvoboditelů
- 24. 8. 2015 – Vracov – Kulturní dům, náměstí Míru 57
- 31. 8. 2015 – Čejkovice – Kulturní dům, Zemědělská, a.s. – pokročilý seminář s vyšší odbornou úrovní
- 7. 9. 2015 – Velké Němčice – Kulturní dům, Městečko 85
- 14. 9. 2015 – Perná, Kulturní dům Perná 142
- 21. 9. 2015 – Hnanice, Kongresové centrum Vinice Hnanice
Všechny semináře budou zaměřeny na základní i nadstavbový management IP víno. Seminář v Čejkovicích bude na vyšší odborné úrovni pro ty vinohradníky, kteří již základy znají.
Přednášející:
- ÚKZÚZ/ MZe
- Ing. Štěpánka Radová, Ph.D.
- RNDr. Jan Juroch
- Ing. Pavel Minář, Ph.D.
- Ing. Jana Ondráčková
- Ing. Martin Prokop, Ph.D.
- Ing.Vít Rucki
- Ing. Josef Makovský, Ph.D. ( MZe)
- Ekovín
- Ing. Petr Ackermann, CSc.
- Ing. Milan Hluchý, Ph.D.
- Ing. Štěpán Hluchý, Ph.D.
- Ing. Martin Vrabec
Registrace na školení je možná výhradně přes webovou stránku www.skoleniip.cz, kde je možno zvolit termín. Místa školení jsou uzpůsobena počtům žadatelů a prosím, pokud je to jen možné, vybrat si své spádové místo. Obecně jsou však všechny termíny otevřeny až do počtu účastníků 100 lidí/na konkrétní termín. V rámci konání školení je zajištěno jednoduché občerstvení formou vody, kávy, čaje a obědu.
Vlastní postup registrace je uveden na webové stránce. Přihlašovací systém automaticky generuje potvrzovací mail a fakturu na částku 1000,- Kč včetně DPH, kterou je nutno uhradit nejpozději do termínu konání školení. Bez zaplacení faktury nebude ÚKZÚZ vydáno „Osvědčení o absolvování školení“. Při vydání Osvědčení po skončení semináře je nutno doložit platný doklad totožnosti u FO a plnou moc k zastupování u PO.
Kontakty:
Martin Půček
606743231
martin.pucek@svcr.cz
Obecné dotazy, vysvětlení
Markéta Nováková
602470345
marketa.novakova@svcr.cz
Dotazy k fakturaci, úhradám, případné změně termínu, apod.
Ing. Dita Vrbová
724052039
dita.vrbova@ukzuz.cz
dotazy, vysvětlení ve spojitosti s dotací – ÚKZÚZ